Vilinska čitalnica igralnica je prostor, kjer se srečujemo mali in veliki, ki se radi igramo, vzamemo knjigo v roke, se družimo in pletemo nova znanstva in prijateljstva. S knjigo potujemo v domišljijske svetove, spoznavamo nove besede, vzpostavljamo zaupne odnose in se sprostimo.
Predstavljamo življenje v srednjem veku ter veščine takratnih rokodelcev in... pravo pravcato kovačijo! Srednjeveške igre, ročno šivanje, prodajne stojnice … Drugačno življenje, drugačno uživanje.
Cianotipija je alternativni fotografski postopek, kjer fotografija nastane s pomočjo ultravijolične svetlobe. Moder ton fotografij je značilen rezultat tega postopka. Na svetlobno občutljivo podlago polagamo predmete, in z njimi ustvarimo lastno kompozicijo. Voščilnica, knjižno kazalo, slika za v okvir – izbira je tvoja.
Ples je vrsta izražanja, umetnosti in zabave. Ples je skriti jezik duše. Ples je meditacija. Ples je igra. Ples je ljubezen. Vabljeni otroci in starši.
Predstava "Ugledal je osla neosla" izhaja iz Cankarjeve živalske črtice Istrski osel, ki je bila prvič objavljena leta 1911 v Slovenskem narodu. V njej Cankar problematizira človekovo vrednotenje samega sebe in drugih, s čimer se posredno dotakne nacionalne pripadnosti in njenega vpliva pri oblikovanju odnosa do živali, rasizma, specizma in evgenike.
Rune so starodavna pisava. Oblikovane so iz ravnih črt, morda zato, da jih je bilo lažje vklesati v kamen. Runski simboli pa ne prikazujejo samo črk, temveč imajo tudi globlji pomen. Vabljeni, da prisluhnete skrivnostnemu šepetu run.
V mesto ob Dravi je prispela dama v sijoče praznični opravi. Svetlobo razliva po trgih, z zapeljivostjo zvabi mimoidočega, navdihujoča vila – Lumina. Svetlobne postavitve, ki razkrivajo Židovski, Rotovški in Slomškov trg v drugačni, bolj čarobni luči, so zasnovali umetniki iz Italije, Portugalske, Velike Britanije in Slovenije, s pomočjo vilink in vilincev Društva Hiša!.
Fin de siècle 2.0 označuje ponovni semiotični dražljaj v obdobju, ko se do sedaj ustanovljene paradigme sesuvajo zaradi notranje neavtentičnosti. Tehnologija in svetovna komunikacija sta naredila svet "manjši" in pretvorjen v enoten sistem; čas so zaznamovali pan-ideje in utopični "en-svetizem", ki se nadaljujejo kot pan-ideje.